Viva 07- Intervju Med Bill Och Tom Kaulitz

Bill Och Tom ni Kan väl berätta lite om er själva ?
Bill : Vi är tvillingar , alltid på samma humör... faller för samma slags tjejer..
Tom : Inte alltid..
Bill : För det mesta...Och ehm det gick bättre för mig i skolan än för Tom, haha .

Är ni nika bra på att sjunga ?
Tom : Nej, jag kanske inte är jätte dålig men jag vågar helt enkelt inte (Ler.)

Hur ser er drömtjej ut ?
Tom : Full blondin (Skrattar jätte mycket) Skojade bara (Lägger han till) Hon ska vara extremt cool och ha mycket tålamod.
Bill : Hon ska ha mycket humor, OCH ABSOLUT INTE BITA PÅ NAGLARNA!

Kan ni berätta lite hemligheter om er själva ?
Tom : Bill duschar bara med baby olja.. (Bill Byter Samtals Ämne)
Bill : Jag är högerhänt men kan skriva med vänster också men inte lika fint, och Tom kan bara skriva med höger. Våra föräldrar skildes när vi va sju år, ehm och i början när vi gick på musikskola spelade jag och Tom keyboard, jag sminkar mig för det mesta själv och gör håret själv.

Berätta lite pinsamma saker då ?
Tom : En gång ramlade Bill på scenen. Ehm och en gång kastade någon en bh i ansiktet på Georg.
Bill : Fanpost kan vara pinsamt när dom är nakna och Ehm våra managers kommer för att samla in dom.
Tom : Bill har håriga ben, haha och ehm ibland finns pinsamma bilder på internet och ehm Bill är allergisk mot myggbett.

Är ni vidskepliga eller troende ?
Tom : Inget, men jag gillar yoga och meditation. Det är avslappnande.
Bill : Jag är VÄLDIGT vidskeplig, men inte troende.

Vad är så speciellt med er sammankoppling?
Tom: Vi är så olika och lika på samma gång. Vi ser inte ut som tvillingar men vi är själsfränder. När jag ser på Bill vet jag vad han tänker på. Jag vet när han har ett problem även om han inte är där.
Bill: Det är en mycket stark förbindelse mellan oss.

Ni är båda väldigt olika och klär er väldigt olika, vad är det som gör er lika?
Bill: I karaktären är vi båda väldigt envisa.
Tom: Och ihärdiga. När vi har en idé i våra huvuden gör vi allting för att den ska fungera.
Bill: förutom det, hatar vi båda broccoli och älskar pizza. Det viktigaste är att vi kan skratta tillsammans. Vi behöver bara titta på varandra.

Och vad är det som skiljer er åt som person?

Tom: Jag är coolare och lugnare. Jag tänker länge när ett beslut ska tas. Bill lyssnar till sitt hjärta.

Finns det saker ni gör utan varandra?
Bill: Gå på toaletten, bada och duscha. förutom det, ingenting.

Saknar ni den ene när ni är ifrån varandra?
Tom: Ja, absolut. Vi åkte på ett sommarläger när vi var sex år. Vi sov i tält och så. Bill hade hemlängtan så han åkte hem.
Bill: Det är inte sant! Det var tvärtom! Vår mamma fick lov att hämta Tom! Jag stannade en vecka där utan honom.
Tom: Skitsnack! hursomhelst, vi var ifrån varandra och saknade varandra. Vi blev glad när vi såg varandra igen.

Finns det någon konkurrens mellan er?
Tom: Inte nu längre. Kanske när vi var små. Jag var den förste som cyklade och simmade.
Bill: Åh herregud, och han är fortfarande väldigt stolt över det.
Tom: Bill kan fortfarande inte simma eller cykla. Han brukade också vara svartsjuk för att jag hade mer tjejer. Men jag tror han har accepterat det. (skrattar)

Bill är mer i rampljuset, har du problem med det Tom?
Tom: Så länge jag bara har mer tjejer än honom så är jag nöjd. (flinar)

Vad är du nöjd med hos din bror, Bill?
Bill: Jag beundrar honom för att han är en sådan bra gitarrist och att han kämpar väldigt hårt med det. Jag är också nöjd med att han är just den bror som alla skulle önska sig. Jag kan räkna med honom till 100 %.Mitt tillit till honom har inga gränser.

Tom, vad är du nöjd med hos Bill?
Tom: Bill är mer i rampljuset än jag. Jag beundrar sättet han hanterar allting. Han låter inte någonting påverka honom, och han förblir trogen till sig sig själv. Bill föddes till att bli en ledare. Jag kan också berätta allting för honom.

Oroar du dig för Bill?
Tom: ja, för att han är väldigt angenäm. Jag tror alla sångare är sådär. Han måse bara vara försiktig så att han inte faller isär. Jag är orolig att ha inte kommer at klara den långa turnén. Det är därför jag försöker ta hand om honom och ger honom te.

Tar ni hand om varandra när era föräldrar inte är där?
Tom: ja, jag ser alltid efter Bill när vi är på turné. "ta på dig en tröja så att du inte blir förkyld." Och vi campar inte ens, din fjolla. (skrattar)
Bill: Sångaren är alltid den svaga i bandet. De andra kan vara på scenen när de fryser men inte jag. Det är därför alla tar hand om mig. Men när Tom är sjuk tar jag hand om honom med.

haha älskar verkligen denna intervju! ;)
<3

Postat av: -L

Fin blogg! :D

2010-02-11 @ 12:34:40
URL: http://leeoonooraa.blogg.se/
Postat av: Sarah Stacy Moatamid

JAG ÄLSKAR TH!! <3<3

2010-02-11 @ 13:15:46
URL: http://zsarahs.blogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

Tycker du att Taylor Momsen och Ashley Benson är lika varandra?

2010-02-11 @ 15:51:16
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N - I don't do normal

Ska du kolla på melodifestivalen imrn? :)

2010-02-11 @ 16:44:14
URL: http://Josefins.tk
Postat av: Linn-Lay

Hej

kikade in så täckte passa på att önska dig en trevlig kväll:D

2010-02-11 @ 19:44:36
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!



Vad gör du ikväll?



Kram /M

2010-02-11 @ 20:10:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Nawh =)

2010-02-13 @ 00:57:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback