lite babbel och svar till anonym

Förlåt att jag inte har bloggat nå mer sen jag skrev sist att jag skulle blogga.. men det finns verkligen ingenting att blogga om, jag blir galen.. vet inte vad jag ska skriva, jag kan logga in på bloggen och sen när jag ska skriva så står det bara helt still. och om jag babblar på så blir det bara tråkigt, precis som nu!

aja idag ska jag iaf bara vara hemma..



Anonym om slutat skolan ^^:
vad ska du gå istället då?




Svar: Jo alltså nu till sommarlovet så ska jag praktisera..på ett DAGIS :D jag älskar att vara på dagis så det passa mig perfekt.

och sen efter sommarlovet så ska jag börja på Barn och Fritid ^^

Postat av: Hanna

SV Jodå det är helt okej här :)

Vad ska du göra idag ?

2010-04-01 @ 11:29:45
URL: http://brusella.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback