traumtour [fanfic] DEL 1

Jag och min kompis Thea åkte iväg på vår första TH konsert tillsammans, vi hade lyckats fått VIP biljetter. När konserten var klar gick vi bak och träffade alla ur TH (världens bästa minne). Jag fick en bra kontakt med Tom och vi prata väldigt mycket och flirta med varandra lite. Thea började prata med Bill och tror att dem fick samma kontakt som jag fick med Tom. När jag och Thea skulle gå kom Tom och Bill och gav oss en varsin lapp..

 

Molly har du läst din lapp?” frågade Thea mig, ”Nej det har jag inte gjort än” sa jag, ”okej vad tråkigt för tror du skulle bli sjukt glad över vad som står på den” sa Thea. Jag fick panik och började läsa vad som stod på lappen. Så här stod det på lappen ” Hi sexy if u want u can mess me one day ;) here have u my number 07********” gissa om jag vart glad. ”Thea fick du Bill’s nummer? ” frågade jag henne ”Ja det fick jag” sa Thea.

 

Nu har det gått någon månad sen jag och Thea var på konserten och våran dröm gick i uppfyllelse typ. Vi skriver med Tom och Bill dagligen och de har bestämt att de kommer till Sverige om någon vecka bara för att träffa oss… ”Molly vet du vad?” sa Thea till mig, ”Nej jag vet inte vad! Vad är det som du inte sagt nu till mig?” frågade jag Thea, ”Tom och Bill kommer snart” sa Thea skit glatt. Thea hade rätt de skulle komma om någon vecka bara och jag vart bara mer och mer nervös för att de skulle komma och hälsa på oss och vara med oss!

 

Nu var det dags för dem att landa med flyget.. vi var jätte nervös när vi insåg att deras flyg hade landat och de snart skulle komma och möta oss.. ”Molly ser du den klungan med livvakter där borta?” frågade Thea mig, ” Ja jag ser allt den klungan” sa jag, och gömd bakom alla livvakter gick Tom och Bill emot oss. När de kom fram fick vi en kram av dem och en puss på kinden, sen höll de oss i handen när vi gick ut till bilen som stod och väntade på oss.

 

När vi kom ut så stog det paparazzi’s och fans som hade sett att både Bill och Tom kom med planet, fansen hade följt efter dom på hela flygplatsen, men när vi kom ut så va inte fansen med för deras livvakter hade sagt åt dom att inte följa efter för att vi skulle åka.

 

Tom är det alltid såhär för er?” frågade jag och tittade lite oroligt på Tom, ”Ja tyvärr, men lugn de är ingen fara” sa Tom och log mot mig. Vi hoppade in i bilen som skulle ta oss hem till min lägenhet, jag berättade adressen för taxichauffören och han började köra iväg.

Postat av: Mikaela<3

MEER!<333 den var ju jätte bra :D<3

2010-03-15 @ 20:26:00
Postat av: Angelica ♥

Bra den va :))





älskar dejj å de vet du! ♥

2010-03-15 @ 20:30:01
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: Sylvia

Mkt bra=D=D=D<33333

Ge mig mera och våga inte sluta!!!^^

<333333333

2010-03-15 @ 22:37:39
URL: http://sschinner.blogg.se/
Postat av: Maja

Den var ju bra ju! :D:D <333

Meeeer! :D <3333333333

2010-03-16 @ 08:19:58
URL: http://Summer-Rain.bloggplatsen.se

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback