traumtour [fanfic] DEL 2

När vi hade kommit hem till min lägenhet så bar livvakterna in deras väskor och vi gick lugnt in i min lägenhet, Bill och Tom började packa upp sina väskor. ”Vilken tur att jag inte har en liten lägenhet” sa jag och började skratta, Tom började skratta och fick ur sig ”Haha ja de va väl tur då” Thea och Bill gick in till deras rum och började fixa lite inför kvällen då vi skulle ha en filmkväll

 

Jag sms:ade Thea och frågade om hon och Bill hade nå filmförslag, de tog ett tag innan jag fick svar. ”Du Tom..? Vad vill du se för film?” sa jag och tittade frågandes på honom. ”Hm, ta ”The Notebook” för Bill brukar gråta till den” sa Tom och började skratta.

 

Bill..? Jag fick ett sms utav Molly och hon undrade om vi hade nå förslag på någon film till ikväll, vet du någon?” sa Thea och tittade på Bill. ”Jag vet många bra filmer, men kan vi inte ta någon skräckis” sa Bill. ”Men åh jag gillar inte skräckisar, jag blir bara rädd utav dom” sa Thea och började skratta.

 

”Men jag håller om dig så du inte är rädd” sa Bill och flinade. ”Precis vad jag ville ha till svar” sa Thea och började skratta, Bill började också skratta. Vi gick iväg till sängen och la oss ner, ”Men då skickar jag ett sms till Molly och säger att vi vill se på en skräckis då” sa Thea med ett stort flin på läpparna.

 

”Har du fått nå svar än utav dom andra två töntarna där inne?” sa Tom och skrattade åt de han precis sagt, jag började också skratta och fick ur mig ”Ja, dom vill se på en skräckis” mellan skratten, ”Visst som dom vill, du är inte rädd för skräckisar va?” sa Tom, ”Nejnej självklart inte” sa jag stöddigt.

 

Jag kom på mig själv att jag just ljugit för min pojkvän, men det var endast för att se hur han skulle reagera då jag blev rädd, hoppades ju på att han skulle hålla om mig då jag blev rädd. ”Men om du skulle bli rädd så gör ju inte de någonting, för du kan alltid krypa ner vid mig” sa Tom och log.

 

Bill satte sig upp i sängen och tittade på Thea som sov, han kysste henne i pannan så hon skulle vakna. Hon vaknade och satte sig upp, hon gav honom en kyss på munnen och frågade ”Har jag sovit länge? Vad är klockan?”. ”Nejdå klockan är bara kvart över 4, du har sovit i ungefär en kvart och de är inte mycket” sa Bill och tittade på sin älskling.

 

”Kommer du så kan vi gå in till Molly och Tom och prata lite med dom” sa Thea och klev ner från sängen, ”Nej men vänta lugn, vi smyger på dom” sa Bill och tittade på Thea, ”Men va inte så barnslig, eller vänta vilken bra idé, va tyst nu så smyger vi på dom” sa Thea och skrattade.

 

 


 

I hope you like it ^^

KOMMENTERA :D


Postat av: Hanna

SV Jodå helt okej :)

Vad hittar du på då ?

2010-03-16 @ 13:32:15
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Maja

Meeeeeer!! :D:D <3333333333333

2010-03-16 @ 13:57:32
URL: http://Summer-Rain.bloggplatsen.se
Postat av: Sylvia

GIVE ME MOOOORRRREEEE!!!!=D=D=D

<3333333

2010-03-16 @ 14:14:57
URL: http://sschinner.blogg.se/
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

tack :).



Föresten, har du träffat Bandet någon gång?

Jag (kanske) ska få träffa dem i sommar. Min kompis har en kompis som har Tom's nummer. De har bott grannar.

Så jag har en liten chans att få träffa dem privat^^

Utan papparazzi, utan stress osv... (A).

2010-03-16 @ 15:10:27
URL: http://snuttegubbe.bloggplatsen.se
Postat av: Johnna

Meeeer:D<3

2010-03-16 @ 16:03:55
URL: http://justebaramej.blogg,se
Postat av: Angelica<33

Gilla!!!



MEEEERA!!!!!



hur kan du hitta på så bra?<3

2010-03-16 @ 18:46:28
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: Josefine

”Hm, ta ”The Notebook” för Bill brukar gråta till den” sa Tom och började skratta.

HAH.. stolt ;) <3

2010-03-16 @ 20:35:51
URL: http://josseish.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback