traumtour [fanfic] DEL 3

Tom och jag låg i våran säng och hade de mysigt tills han fick ett sms, ”Hej! Hur är det i Sverige? Gustav och jag undrar om vi får komma och hälsa på och träffa era tjejer, vi kan bo på ett hotell om det inte finns plats hos er” från Georg. ”Du..? Jag fick ett sms från Georg som undra om han och Gustav kunde komma och hälsa på oss alla för han ville träffa er, så om det inte finns plats här så kan dom sova på ett hotell” sa Tom och tittade på mig som log.

 

”Men åh vad roligt, tyvärr så har vi inte plats här så dom får bo på hotell, men dom får gärna vara här med oss på dagarna om dom vill” sa jag. ”Va bra då skickar jag ett sms då och säger att det är okej att dom kan komma hit, men att dom får sova på hotell då” sa Tom och kysste mig.

 

”Vänta, hörde du vad min bror just sa?” sa Bill och vände sig mot Thea, ”Ja att G&G skulle komma hit, vad trevligt” sa Thea och log, ”Du..? En dum fråga, men hur säger man ”jag älskar dig” på svenska?” [alltså jag skriver ju på svenska men egentligen så snackar dom engelska] ”Vadå de va väl ingen dum fråga, men man säger såhär ”JAG ÄLSKAR DIG” sa Thea.

 

dom fortsatte att smyga på mig och Tom som låg i sängen och hånglade, ”Perfekt läge att störa dom” sa Thea och skrattade, ”Ja nu går vi in och skriker att vi ska beställa pizza och be livvakterna att hyra en film åt oss” sa Bill och skrattade.

 

Jag låg där i sängen och hånglade med Tom när plötsligt Thea och Bill kommer in och skriker ”Hallå?! Sluta nu vi ska beställa pizza och ringa till våra livvakter och be dom att åka och hyra en film!” jag hoppade till och ramlade nästan ner från sängen.

 

Vi satte oss upp och tittade på Bill och Thea som stog vid dörren som två fån. ”Du Tom..! Jag kan en sak som du inte kan” sa Bill och lipade åt sin bror, ”Vad är det nu då?” sa Tom och tittade frågandes på sin bror. ”JAG ÄLSKAR DIG Thea” sa Bill med en väldigt dålig svenska, ”Fan vad du suger” sa Tom och började skratta, jag tyckte själv att det lät så gulligt så jag började också att skratta.

 

Alla stog just och skrattade åt Bill som precis hade sagt en fin liten mening till Thea på svenska, ”Men vad är det som är så kul? Vad skrattar ni åt?” sa Thea och tittade surt på Tom och mig, ”Men förlåt Thea, bli inte så sur. Vi tyckte bara att de va gulligt och lät lite kul att han sa på svenska” sa jag och flinade, ”Men vad va det för kul med det?” sa Thea och tog tag i Bill’s arm och drog ut honom ur rummet,

 

Man såg på Bill att han skämdes, ”Sa jag något fel?” sa Bill och tittade på Thea, ”Nej älskling, det var helt rätt, det är bara dom två som är lite dum i huvudet” sa Thea och kysste Bill. ”Vänta jag kommer snart ska bara in till Tom och fråga han en sak” sa Bill och började gå mot deras rum.

Postat av: Maja

Jag vill ha mer mer mer!!

Mera FF.

Mera FF kommer jag att få!... Eller? :O xD :P



Asbra! :D:D <333333333333333

2010-03-16 @ 18:51:14
URL: http://Summer-Rain.bloggplatsen.se
Postat av: Angelica<33

Jag gillart!!!



mer!<33

2010-03-16 @ 18:52:45
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag älskar't <3

2010-03-16 @ 18:57:05
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar det, vill ha mer! :D

2010-03-16 @ 19:21:22
Postat av: Hanna

SV Okej :)

Jag svarar på lite kommentarer och kollar på teve :) Haft en bra dag ?

2010-03-17 @ 13:26:57
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Elin

Please more...

2010-03-17 @ 14:35:04
URL: http://www.kackellackan.blogspot.com
Postat av: elina

Bra jobbat! (y) Har också skrivit, me det ska jag absolu inte publicera! Det är bara för skojs skull :)

2010-03-17 @ 19:00:32
URL: http://homelessbynight.blogg.se/
Postat av: elina

Sv; Haha, vågar inte! :P



Alla bara stressar och tjatar på mig hela tiden. Krav krav krav. Vill bara släppa allt... men det skulle inte funka så bra det heller. Men jga går runt och är pressad dygnet runt, kan knappt sova på nätterna vilket gör mig trött och irriterad :/

Men det fixar sig nog snart.

2010-03-17 @ 19:50:03
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback