traumtour [fanfic] DEL 5

Thea ser Bill i ögonen och frågar ”Ska vi duscha?”, ”Ja älskling de kan vi” sa Bill med ett stort flin på sina läppar. Bill hjälpte Thea av med hennes kläder och berömde hennes kropp med ord och smekte den samtidigt som han fick kläderna att falla till golvet utan några problem.

 

Thea vände sig om och kysste Bill och sen skruvade hon igång vattnet. Bill hade nu fått av sig sina kläder och ställde sig bakom Thea, ”Är vattnet för varmt älskling?” sa Thea och tittade på Bill, ”Nej det är de inte, det som bränner min kropp är du älskling” sa Bill

 

Bill började smörja in Thea med duscholja och verkligen masserade in den extra på vissa ställen… Efter duschen så går de in i Thea’s rum och lägger sig och myser och kollar på en romantisk film som gick på tv:n då. ”Thea sover du?” frågade Bill Thea som halvsov i hans famn.

 

”Nej inte helt, det är så underbart att bara få ligga i din famn!” svarade Thea trött.
Nästa morgon vaknade Thea upp och märkte att Bill inte var i sängen. Hon hörde någon i köket men orkade inte bry sig om vad det var och slumrade till igen, sen öppnades dörren och in kom Bill med en bricka med frukost på åt både Thea och sig själv.

 

Han ställde ner brickan på bordet bredvid sängen och kysser Thea på pannan, ”God morgon älskling” sa Bill, ”God morgon min solstråle” svarade Thea och satte sig upp. De äter sin frukost och sen tar dom på sig kläder och går ut med Molly’s hund Tanja,Molly och Tom verkar sova än” sa Thea till Bill.

 

”Varför säger du de?” frågade Bill, ”Jo för annars så skulle inte Tanja vara så nödig” svarade Thea. ”Bill ringer du livvakterna? För jag vill inte att något ska hända” sa Thea, ”Jadå jag ringer dom nu så kan vi gå ut på gården och vänta på dom” svarade Bill.

 

Thea och Bill gick ut på gården och väntade, efter en liten stund så kom några livvakter och dom började gå mot den gamla skogen där det inte brukade gå så många, när dom va halvvägs inne i skogen så hörde dom fnitter bakom sig, Thea tittade bakåt lite fort och såg att det var ett gäng småtjejer efter dom. ”Bill titta bakom oss fort!” sa Thea till Bill, ”Men åh” sa Bill och berättade för livvakterna. Tjejerna svängde av efter en annan skogsväg och vi fortsatte att gå hem..


sorry för en KANSKE tråkig del och kort.. men jag hade inte tid i skolan, och just nu har jag heller inte tid, jag drog ihop nå fort.. men de kommer mer imorgon. jag lovar :D


Postat av: Maja

Meeeeer! :D <333333333

2010-03-18 @ 19:15:55
URL: http://Summer-Rain.bloggplatsen.se
Postat av: Angelica♥

JAG GILLA!!

2010-03-18 @ 19:42:24
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: Anonym

så himla bra, fortsätt så :D

2010-03-18 @ 22:21:02

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback