traumtour [fanfic] DEL 7

Jag vaknade nästa dag av att Tom kysste mig på munnen och jag besvarade kyssen igenom att kyssa tillbaka, jag kröp allt närmare Tom eftersom jag frös så mycket. Han la sina armar om mig och kramade om mig, jag blev genast varmare av denna gosiga kram, vi låg kvar en liten stund och hade det mysigt, men efter ett tag så var vi tvungen ta ut min hund Tanja på promenad.

 

Jag och Tom klev upp och tog på oss kläder och gick ut till köket för att äta frukost, Tom dukade fram frukost medans jag gav Tanja mat. ”Vänta lite så ska jag gå och se om Thea och Bill är vaken och fråga om dom ska ha frukost” sa jag och började gå bort mot deras sovrum.

 

När jag va halvvägs framme så hör jag någon som skrattar hysteriskt, ”Jaha dom va visst vakna då” tänkte jag och fortsatte att gå, jag puttade upp deras dörr och ropade att vi skulle äta frukost. Jag gick tillbaka till köket och satte mig med Tom och började äta, och såklart så hade Tom börjat äta, så glupsk som han är...

 

”Alltså vad håller dom på med där inne egentligen?” sa Tom och suckade, ”Ja man kan ju undra, Tanja buss på Thea” sa jag och skrattade, Tom började gapflabba och satte nästan sin macka i halsen, Tanja rusade iväg mot Bill och Thea’s sovrum och började skälla, ”Jaja Tanja vi kommer” sa Thea och satte sig upp, hon tog tag i Bill’s arm och drog upp han och dom ställde sig sedan upp och drog på sig kläder.

 

När jag och Tom väl hade ätit klart våran frukost så kom Bill och Thea ut i köket och började äta frukost, jag och Tom gick ut i hallen och tog på oss våra skor, ”Vi går ut och går med Tanja vi, kommer snart” sa jag och öppnade dörren, ”Vart ska vi gå då för att ingen ska känna igen mig, finns det någon skogsväg som det inte brukar gå några yngre på?” sa Tom och flinade.

 

”Ja alltså det finns en liten stig en bit bort, där brukar det aldrig vara någon, vi kan gå där” sa jag och kysste Tom, han kysste tillbaka och vi började gå mot skogen, när vi va halvvägs så hörde vi folk som snackade bakom oss, jag tittade hastigt bak och såg att det gick små fjortistjejer bakom oss som smygfotade oss, ”Tom! hjälp.. Vad ska vi göra?” sa jag med en skärrad röst, ”Men lugn det här går bra” sa Tom och stannade och kramade om mig, tjejerna stannade också en bit ifrån oss och började småfnissa.

 

Tom och jag fortsatte att gå, fast med en lite raskare takt så vi skulle komma hem fortare, Tanja hade ändå gjort sina behov och ville egentligen inte vara ute så länge, även fast det var varmt ute, när vi hade gått ungefär 10 minuter till så var fortfarande tjejerna efter oss, och eftersom både jag och Tom inte ville att dom skulle få reda på vart vi bodde så ringde Tom några livvakter som skulle hämta oss.

 

Vi gick en bit till tills vi kom till skogskanten och såg den stora bilen som livvakterna skulle hämta oss med, Tom gick och öppnade luckan där bak och släppte in Tanja medans jag gick och satte mig, Tom kom efter någon sekund och satte sig med mig.

 

”När ska ni hämta G&G på flygplatsen då?” sa Tom och lutade sig fram för att se dom i ögonen, ”Vi tänkte åka dit nu för dom kommer om ungefär 1 timme, och det tar ju en liten stund att åka dit också, ska vi skjutsa hem er eller hänger ni med och hämtar dom?” frågade en utav livvakterna, ”Kan vi skjutsa hem Tanja, för då kan vi säga till Bill och Thea att vi hänger med och hämtar G&G och då kan jag byta skor” sa Tom med ett brett flin på läpparna, ”Ja de kan vi gö” sa dom och åkte hem till oss.

 

När vi kommit hem så hoppade vi ur och släppte ut Tanja som sprang raka vägen till dörren, vi gick och jag ropade på Thea, ”Du vi följer med och hämtar G&G, vi kommer snart, men Tanja får stanna hemma med dig och Bill nu”, ”Jadå de är lugnt, vi hade ändå bara tänkt varit hemma” sa Thea och skrattade.

Jag vaknade nästa dag av att Tom kysste mig på munnen och jag besvarade kyssen igenom att kyssa tillbaka, jag kröp allt närmare Tom eftersom jag frös så mycket. Han la sina armar om mig och kramade om mig, jag blev genast varmare av denna gosiga kram, vi låg kvar en liten stund och hade det mysigt, men efter ett tag så var vi tvungen ta ut min hund (Tanja) på promenad.

Jag och Tom klev upp och tog på oss kläder och gick ut till köket för att äta frukost, Tom dukade fram frukost medans jag gav Tanja mat. ”Vänta lite så ska jag gå och se om Thea och Bill är vaken och fråga om dom ska ha frukost” sa jag och började gå bort mot deras sovrum.

När jag va halvvägs framme så hör jag någon som skrattar hysteriskt, ”Jaha dom va visst vakna då” tänkte jag och fortsatte att gå, jag puttade upp deras dörr och ropade att vi skulle äta frukost. Jag gick tillbaka till köket och satte mig med Tom och började äta, och såklart så hade Tom börjat äta, så glupsk som han är.

”Alltså vad håller dom på med där inne egentligen?” sa Tom och suckade, ”Ja man kan ju undra, Tanja buss på Thea” sa jag och skrattade, Tom började gapflabba och satte nästan sin macka i halsen, Tanja rusade iväg mot Bill och Thea’s sovrum och började skälla, ”Jaja Tanja vi kommer” sa Thea och satte sig upp, hon tog tag i Bill’s arm och drog upp han och dom ställde sig sedan upp och drog på sig kläder.

När jag och Tom väl hade ätit klart våran frukost så kom Bill och Thea ut i köket och började äta frukost, jag och Tom gick ut i hallen och tog på oss våra skor, ”Vi går ut och går med Tanja vi, kommer snart” sa jag och öppnade dörren, ”Vart ska vi gå då för att ingen ska känna igen mig, finns det någon skogsväg som det inte brukar gå några yngre på?” sa Tom och flinade.

”Ja alltså det finns en liten stig en bit bort, där brukar det aldrig vara någon, vi kan gå där” sa jag och kysste Tom, han kysste tillbaka och vi började gå mot skogen, när vi va halvvägs så hörde vi folk som snackade bakom oss, jag tittade hastigt bak och såg att det gick små fjortistjejer bakom oss som smygfotade oss, ”Tom! hjälp.. Vad ska vi göra?” sa jag med en skärrad röst, ”Men lugn det här går bra” sa Tom och stannade och kramade om mig, tjejerna stannade också en bit ifrån oss och började småfnissa.

Tom och jag fortsatte att gå, fast med en lite raskare takt så vi skulle komma hem fortare, Tanja hade ändå gjort sina behov och ville egentligen inte vara ute så länge, även fast det var varmt ute, när vi hade gått ungefär 10 minuter till så var fortfarande tjejerna efter oss, och eftersom både jag och Tom inte ville att dom skulle få reda på vart vi bodde så ringde Tom några livvakter som skulle hämta oss.

Vi gick en bit till tills vi kom till skogskanten och såg den stora bilen som livvakterna skulle hämta oss med, Tom gick och öppnade luckan där bak och släppte in Tanja medans jag gick och satte mig, Tom kom efter någon sekund och satte sig med mig.

”När ska ni hämta G&G på flygplatsen då?” sa Tom och lutade sig fram för att se dom i ögonen, ”Vi tänkte åka dit nu för dom kommer om ungefär 1 timme, och det tar ju en liten stund att åka dit också, ska vi skjutsa hem er eller hänger ni med och hämtar dom?” frågade en utav livvakterna, ”Kan vi skjutsa hem Tanja, för då kan vi säga till Bill och Thea att vi hänger med och hämtar G&G och då kan jag byta skor” sa Tom med ett brett flin på läpparna, ”Ja de kan vi gö” sa dom och åkte hem till oss.

När vi kommit hem så hoppade vi ur och släppte ut Tanja som sprang raka vägen till dörren, vi gick och jag ropade på Thea, ”Du vi följer med och hämtar G&G, vi kommer snart, men Tanja får stanna hemma med dig och Bill nu”, ”Jadå de är lugnt, vi hade ändå bara tänkt varit hemma” sa Thea och skrattade.

Postat av: Maja

Tihihi n_n Meeeer (A) <3333333333333

2010-03-20 @ 14:07:45
URL: http://Summer-Rain.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

vad söt! billieboi ;)

2010-03-20 @ 14:30:23
Postat av: Hanna

SV Okej :)

Vad händer ikväll ? :)

2010-03-20 @ 18:03:46
URL: http://brusella.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback