Tokio Hotel Konsert 4/3-10 ♥

Heysan!!

nu har jag äntligen fixat bilder från konserten som ni ska få se! :)

KOPIERING AV BILDER ÄR FÖRBJUDET!! :)


Globen vid halv 6 på morgonen typ ^^


Jag, Tezz, Sylvia och Anna såg TH's turnébussar och deras lastbilar som deras scen är i ^^


åh älskling, så fucking fin!
btw.. suddig bild i know xD


georg, så himla cute!


tom & georg


så jäkla fina.. världens finaste tvillingar'
lägg märke till tom's leende ^^


tom, bill åh georg
asså titta tom's ansikte xD


bill


bill åh tom


sry för asdålig bild på gustav, men de är inte så lätt att fota han när han nästan inte syns, och när han väl syndes så hade georg kastat vatten på min kamera xD ^^ men men bättre än ingenting iaf :D



Andra bilder tidigare under dagen ^^


När Anna, jag och Sara va inne vid toan så såg jag denna sak, och haha jag kunde inte låta bli att fota eftersom de stog Automatic xD ♥


Sara, Anna och jag inne vid toan xD


haha såhär låg vi i kön ^^
jag ligger där med bad hair day mössan, både sara och anna låg på mig ;ö


Jag, KENZA och Lie ♥
YAY JAG HAR FÅTT SETT TH OCH TRÄFFAT KENZA :D
två av mina drömmar har uppfyllts ^^ xD ♥


Lie, MIRRE och Jag :D ♥



Nu kommer de bilder på de ja köpte i sthlm ^^


STOR Tokio Hotel tyg-flagga för 99 kr (fick den för 90:-) på Rockzone,
sry för skitdålig bild men fotade ba snabbt..



Örhängen i dom färgerna + Rosa!
49 kr på JC


T-shirt från H&M för 99 kr



Cupcake som man smörjer läpparna med ^^ 29 kr på BikBok :)


Tokio Hotel mugg, 99 kr på Rockzone ^^


andra sidan på muggen ^^



Beverly Hills tröja från BikBok för 299 kr ^^



Tokio Hotel halsduk 100 kr, såldes vid Globen ^^



Sverigeflagga som jag skrev på, 20 kr från nån affär på drottninggatan xD


Affisch, såldes vid Globen för 20 kr.. Bilder på båda sidorna :)


Andra sidan på affischen, haha dålig bild javet ^^


Bill tjocktröja från Rockzone för 499 kr ;)

Tror de va allt jag köpte :D



Kommer skriva en text om resan åh allt typ imorgon ^^
annars nån annan dag xD

men konserten va helt underbar, jättekul att träffa Kenza och Mirre :D
och de va underbart att få träffa älskade Tezz, Sylvia, Anna och Ebba ♥♥♥♥

Postat av: Maja

Fyfan vad kul!!!!

Ett minne för livet antar jag ;) <3333333

Snygga bilder :D ^^

2010-03-06 @ 17:01:15
Postat av: natalia

ÅÅÅH!! fyfan va jag skulle velat

farit dit!!



ahmen hallå va ä Rockzone för nån asbra affär då? ;O

vars finns den? xd

måååste fara dit och köpa nå TH grejsemojs ;o

muggen och tröjan och allt shieet, fetttnaiiiiiz<333 ;O (yyyyyy'

2010-03-06 @ 17:24:16
URL: http://emkau.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fick du deras autografer? ;)

2010-03-06 @ 17:37:25
Postat av: cajsa§

tom är bara min så draaaaaaaa!

2010-03-07 @ 00:10:17
URL: http://www.ccajsahuutonen.devote.se
Postat av: hannah

åh, jag vill också träffa kenza! :(:(

2010-03-07 @ 01:47:55
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU ÄR MED PÅ MIRRES BLOGG! :D

2010-03-07 @ 11:33:54
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

BÄSTA DAGEN I MITT LIV TYP NÄR BILL KAYLITZ STOG OCH PRATA TYP 2M IFRÅN MIG!!!!!!!!! <3<3<3<3

ÄLSKA BILL!!!!!



Ps. Jag köptde oxså en utav plancherna!

2010-03-07 @ 11:58:58
URL: http://snuttegubbe.bloggplatsen.se

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback