slutat skolan ^^

Tja ^^

förlåt för att jag inte har bloggat på typ 4 dagar, men jag har inte orkat :s
men jag får väl försöka ta tag i de och börja igen då eftersom vissa säger att jag inte bloggat och att dom tkr jag ska blogga så ja gör väl de då :)

aja igår la jag mig runt halv 7 på morgonen och vaknade 10 i 11 av att kusinerna väckte mig, och nu sitter jag och ella här och nördar data, jag sitter på min nya bärbara data och ella sitter på min skoldata som jag tyvärr ska lämna tillbaka imorgon eftersom jag slutar skolan..

så jag måste nog rensa den idag -.-
aja som sagt så har jag ju slutat skolan och har ingen skola förns efter sommarlovet ^^
men istället så ska jag praktiser på DAGIS :D höhö aja jag slutade ju skolan för den gjorde mig depp och det var för jobbigt, jag klarade seriöst inte av det längre ;s :/

men sen så efter sommarlovet ska jag börja skolan igen, en annan linje då :)


jag gillar denna bild fett mkt, min kompis fotade den förr ^^

Postat av: Angelica ♥

Woho :D

Snygg bild.

Tråkigt att du måste lämna tillbaka den:( <3

2010-03-28 @ 12:28:45
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska du gå istället då?

2010-03-28 @ 14:45:05
Postat av: Hanna

Allt bra idag ? :)

2010-03-30 @ 13:08:05
URL: http://brusella.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback