Lyssnar på NRJ!

cha cha bloggen <-- huh? detta va ett skämt ;)

aja sitter iaf här och nördar data nu och lyssnar på NRJ, dom skulle spela world behind my wall nu klockan 9, men än har dom inte spelat den..har varit massa Lady GaGa låtar och nu är det nån freakylåt HAHA! aja jag sitter iaf här och lyssnar ett bra tag till.. Det var iaf världens bästa Tezz som hade fixat så dom skulle spela den TH låten nu! men men man vet aldrig med NRJ om dom gör det xD

aja imorgon blir det bara att vara hemma och sova för jag ska inte till skolans förns mitten av mars igen, och det är klassens fel för dom är dumma mot mig..så då får skolan skylla sig själv om dom inte bryr sig och tar hand om sånt, för jag pallar verkligen inte med skolan, blir så depp..!

Postat av: Johanna

Okej, ville ja igentligen också ha men mamma ba" asså du kommer bli ihjälklämd..men aja! Är ju rätt nära scenen ändå :D

2010-02-18 @ 22:03:37
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: haha ja de förstår jag, hade också stått om jag hade fått :)



Ha de bra!

2010-02-19 @ 07:39:28
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback