- In die nacht -

Sitter här nu och trökar, är väldigt trött så jag tror nog att jag ska gå och dejta "Tom" höhö det är ju Tom på min kudde och eftersom man brukar säga dejta kudden, så kan ja ju lika gärna säga att jag ska gå och dejta Tom, men men de brukar ja ju annars göra också ^^

Aja Lie min jäkla pungråtta stack från msn, fast hon sa att hon ba skulle flytta datan och sen ner och hämta Oboy och macka, men wtf..?

ska iallafall gå och borsta mina tänder nu, sen om inte Lie är inne när jag har fixat mig inför sängen, så tänker jag nog gå och lägga mig, smsar nog lite med Linda också eftersom hon och jag typ alltid smsar med varandra :)

Natti natti ^^ ♥

Postat av: Lie Persson

Klart vi kan det vännen!

2010-03-10 @ 14:25:39
URL: http://thalie.webblogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback