traumtour [fanfic] DEL 4

Bill kom in till mig och Tom och frågade Tom något på tyska, jag kunde ju rätt så mycket tyska eftersom jag läst tyska i skolan, så jag fattade nästan allt vad dom sa, men sa ingenting till dom för att inte avbryta dom, tänkte att jag skulle berätta det för senare istället, skulle jag berättat de nu så skulle det blivit pinsamt för både Tom och Bill.

 

Nu hade livvakterna kommit med pizzan och filmen som vi hade hyrt.. Thea satte sig i soffan, Bill kom efter en liten stund och satte sig bredvid Thea. ”Det är lugnt älskling, om du blir rädd så håller jag om dig hela tiden” sa Bill och kysste Thea.

 

Jag satte mig i min andra soffan och vinkade till Tom och bad han sätta sig med mig. ”Vänta lite måste äta upp sista pizzabiten” sa han med munnen full och log. När filmen började så kröp Thea upp mer i Bill’s famn och kysste han på halsen, han besvarade den igenom att hålla Thea närmare sig och kysste henne på pannan.

 

Filmen vart läskigare och läskigare så jag kröp allt närmare Tom, men ville ändå inte att han skulle upptäcka att jag var rädd för filmen. ”Du va väl inte rädd för filmen?” sa Tom stöddigt till mig och kysste mig sen log han det finaste leendet jag sett på länge. Efter ett tag ser jag att Thea och Bill smyger iväg till toan.

 

Filmen var inte klar på länge men jag vände mig till Tom med en liten smått frågande blick, och frågade ”Vad vill du helst göra nu när Thea och Bill gick och duschade?”, ”Ja vi kan ju alltid…” sa Tom och flinade. ”Jaså? De vill du, jag är på..” sa jag och skrattade.

 

Tom vände sig så jag låg under han i soffan och så log han mot mig och kysste mig.. Jag la mina händer på hans rygg och trycker han närmare mig och vi börjar kyssas ivrigare och ivrigare. Jag känner hur något i hans byxor börjar växa till något hårt mott mitt lår, jag för min ena hand dit och smeker han lätt över jeansen, han stönar till lätt och börjar andas fortare och djupare.

 

Tom’s hand letade sig fram under min tröja fram till mitt ena bröst och smeker och kramar om det med handen. Jag flämtar till av hans beröring och stönar i hans öra hur mycket jag älskar honom, Tom stönar tillbaka i mitt öra att han älskar mig lika mycket.

 

Tom sliter av mig min tröja och får bh:n med ena handen, han kysser mig sen letar hans läppar ner för min hals mot mina bröst. Jag flämtar till av den otroliga beröringen, han tar mitt ena bröst i handen sen för han sina läppar mot min bröstvårta och nafsar lite och kysser den.. Sen letar hans läppar vidare ner på magen till byxlinningen.


Postat av: Maja

Gaaah! Gaaaah! Gaaaah! :D:D:D

Iiiih! Meeeeer :D <333333333333333

2010-03-17 @ 18:28:33
URL: http://Summer-Rain.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Höhö nu blev det porr ;) <3

2010-03-17 @ 18:43:12
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Tack :) <3

2010-03-17 @ 19:34:14
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Angelica♥

MEEER!!<3333

2010-03-17 @ 20:01:59
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: elina

Hahaha, ja nu blev det lite barnförbjudet! XD



Sv; Tack<33 det betyder. Men jo, det löser sig väl snart.

2010-03-17 @ 21:04:01
URL: http://homelessbynight.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha bästa , fortsätt ;)

2010-03-18 @ 16:31:37
Postat av: elina

Och vi älskar pörrr XD det är jätteroligt att läsa din berättelse! Keep up the good work.

2010-03-18 @ 21:05:50
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback