traumtour [fanfic] DEL 6

När vi hade kommit innanför dörren hemma så sprang Tanja raka vägen och la sig, jag och Bill gick till Tom och Molly’s sovrum för att se om dom var vaken eller om dom sov,  ”Hallå är ni vaken?” ropade Thea och knackade på dörren.

 

Jag vaknade och gnuggade mig i ögonen och tittade om Tom vaknat, han sov fortfarande så jag ropade till Thea och Bill att jag var vaken, men att Tom låg och sov. ”Väck den jäkla slöfocken då” ropade Bill och skrattade.

 

Jag böjde mig fram över Tom och kysste han för att han skulle vakna, men han vaknade aldrig så jag kröp närmare han och klappade han lite löst på kinden och kysste han igen, han vaknade och tittade på mig med trötta ögon, ”God morgon baby” sa Tom och log, ”Ja god morgon slöfock” sa jag och började skratta.

 

Tom började skratta och kysste mig, jag kysste tillbaka och sa ”Nää kom nu så kliver vi upp, jag är sugen på någonting”, ”Jaha är du inte sugen på något annat då?” sa Tom och flinade, ”Men du är ju kul, klart jag är sugen på de också, men inte nu” sa jag och flinade, Tom gjorde en surläpp och jag gav honom en kyss och drog sen upp han ur sägen, ”Kom nu går vi äter vi lunch och sen kan vi väl göra någonting” sa jag och klev upp.

 

”Ok, men vad ska vi göra sen då?” sa han och flinade, ”Ja de du vill tänker jag inte göra i alla fall, vi kan ligga och mysa sen framför en film” sa jag och tittade på Tom. Tom klev upp och vi gick ut till köket och där stog Thea och Bill och fixade lunch.

 

Jag om Tom satte oss vid bordet och väntade på maten, den va klar om ungefär 10 minuter...
Bill och Thea satte sig vid bordet och vi började äta. ”Vad ska ni göra idag?” sa Tom och tittade på Bill och Thea. ”Ja Thea vad ska vi göra idag?” sa Bill,Molly? Får inte vi pengar idag? För jag vill åka och köpa nya kläder, men Bill och Tom hur ska vi göra med er? Om ni ska hänga med så måste livvakterna gå med..” sa Thea.

 

”Jo våra pengar kommer in idag. Jag vill också köpa nya kläder, för de är jag verkligen i behov av, men ja Tom och Bill ska ni med?” sa jag och flinade. ”Ja men jag följer gärna med och handlar kläder, eller hur Bill?” sa Tom med ett stort flin på läpparna. ”Ja men jag ringer våra livvakter så kan vi åka när vi har ätit” sa Bill och log.

 

Vi åt klart och gick ut på gården och väntade på livvakterna, dom kom efter några minuter och vi stack iväg in till stan och shoppade... Dagen gick och det blev kväller, vi åkte hem och åt mat. Efter maten så satte vi oss alla i mitt och Tom’s rum och tittade på film, jag va så himla trött så jag somnade i Tom’s famn och vaknade sen efter någon timme av att Tom kysste mig på pannan och frågade om vi skulle lägga oss.

 

Jag va så trött så Tom och jag gick och fixade oss och la oss sen i sängen, ”gute nacht älskling” sa jag och tittade på Tom, ”gute nacht baby..Men vänta lite? Sa du på tyska? Alltså så borde du kunna tyska?” sa Tom och flinade, ”Ja, de visste du inte va?” sa jag och skrattade.  ”Ne jag va verkligen inte beredd på att du kunde tyska” sa Tom och rodnade.


Postat av: elina

GÖTT XD

2010-03-19 @ 16:29:01
URL: http://homelessbynight.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi jätte bra, merrrr (:

så himla söt <3

2010-03-19 @ 16:42:23

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback