traumtour [fanfic] DEL 8

Vi hoppade in i bilen igen och började åka mot flygplatsen för att hämta upp killarna. Det tog ungefär en halvtimme att komma dit och när vi va framme så gick jag och Tom ut ur bilen och väntade på att våra livvakter skulle kliva ur bilen så vi kunde gå iväg och möta upp Georg & Gustav.

 

Jag tyckte de skulle bli skitkul att äntligen få träffa dom riktigt privat, förutom M&G, både Tom och jag sprang nästan mot denna gate som dom skulle komma ifrån, vi fick vänta i ungefär 10 minuter och sen kom Georg och Gustav med ett gäng livvakter som sen skulle åka hem, Gustav kom fram och kramade mig och Georg där efter.

 

Vi gick ut till bilen, och tydligen så hade paparazzis och fans redan fått reda på att hela Tokio Hotel snart skulle vara i Sverige, fans följde efter och filmade och massa paparazzis gick och fotade oss när Tom och jag höll handen, jag hörde någon fråga ”Tom?! Är det din flickvän? Vad heter hon?” jag kände att ilskan började växa inom mig och jag orkade inte det längre, även fast det var första gången.

 

Tom fan va jobbigt, hur orkar ni med detta?” sa jag och tittade på Tom, ”Lugn, du kommer vänja dig, tänk bara på att ignorera dom och inte bry dig om vad dom säger” sa Tom och kysste mig, fan tänkte jag nu fick dom säkert de på bild också, men egentligen vad spelar de för roll.. Jag står för att jag är tillsammans med Tom.

 

När vi kom ut till bilen så hoppade vi in och satte oss, vi började åka hem till oss eftersom att Gustav och Georg skulle vara hos oss och vi skulle äta tillsammans ikväll. ”Ja har ni några tjejer än då?” sa Tom och flinade, ”Näe bara för att du nu har tjej så behöver du inte skryta” sa Georg och skrattade, vi alla började att skratta.

 

”Nej men seriöst?” sa Tom och såg väldigt seriös ut, ”Nä men man kan ju alltid hitta någon här i Sverige kanske” sa Gustav och flinade, ”Ja jag känner två tjejer, supersöta och ja...” sa jag med ett stort flin på läpparna. ”Vilka då?” Sa Georg nyfiket. ”Men sluta va så tjejgalen nu Georg, vi vet..” sa Tom och skrattade.

 

Vi alla började skratta och Georg fick ur sig ”Jag? Tjejgalen? Det ska du säga, det är du som är tjejgalen, men kanske inte längre nu när du har en tjej då” När vi va hemma så hoppade vi alla ur bilen och gick in till oss, Gustav och Georg gick och kramade både Thea och Bill.

 

Vi alla började fixa maten som skulle ta ett tag och efter maten så skulle vi se på film så jag och Tom stack iväg med livvakterna och hyrde en film till kvällen, jag gick in i filmbutiken och där va de inge folk förutom två av mina bästa vänner (Tess och Bianca), jag sprang ut ur butiken och hämtade Tom för att visa han vilka Georg och Gustav skulle kunna dejta och kanske satsa på eftersom Gustav sa att dom kanske kunde hitta någon tjej här i Sverige.

 

När vi kom in i butiken så gick jag fram till Tess och Bianca och kramade dom, båda två stog helt stilla och bara glodde på Tom som om dom aldrig sett en sån snygging förr, ”Hallå Tom? Titta Gustav och Georg kan satsa på dom, eller hur?” sa jag och pekade på Tess och Bianca, ”Ja varför inte..?” sa Tom och log.

 


LÄS OCH KOMMENTERA :D <3

Vi hoppade in i bilen igen och började åka mot flygplatsen för att hämta upp killarna. Det tog ungefär en halvtimme att komma dit och när vi va framme så gick jag och Tom ut ur bilen och väntade på att våra livvakter skulle kliva ur bilen så vi kunde gå iväg och möta upp Georg & Gustav.

Jag tyckte de skulle bli skitkul att äntligen få träffa dom riktigt privat, förutom M&G, både Tom och jag sprang nästan mot denna gate som dom skulle komma ifrån, vi fick vänta i ungefär 10 minuter och sen kom Georg och Gustav med ett gäng livvakter som sen skulle åka hem, Gustav kom fram och kramade mig och Georg där efter.

Vi gick ut till bilen, och tydligen så hade paparazzis och fans redan fått reda på att hela Tokio Hotel snart skulle vara i Sverige, fans följde efter och filmade och massa paparazzis gick och fotade oss när Tom och jag höll handen, jag hörde någon fråga ”Tom?! Är det din flickvän? Vad heter hon?” jag kände att ilskan började växa inom mig och jag orkade inte det längre.

”Tom fan va jobbigt, hur orkar ni med detta?” sa jag och tittade på Tom, ”Lugn, du kommer vänja dig, tänk bara på att ignorera dom och inte bry dig om vad dom säger” sa Tom och kysste mig, fan tänkte jag nu fick dom säkert de på bild också, men egentligen vad spelar de för roll.. Jag står för att jag är tillsammans med Tom.

När vi kom ut till bilen så hoppade vi in och satte oss, vi började åka hem till oss eftersom att Gustav och Georg skulle vara hos oss och vi skulle äta tillsammans ikväll. ”Ja har ni några tjejer än då?” sa Tom och flinade, ”Näe bara för att du nu har tjej så behöver du inte skryta” sa Georg och skrattade, vi alla började att skratta.

”Nej men seriöst?” sa Tom och så väldigt seriös ut, ”Nä men man kan ju alltid hitta någon här i Sverige kanske” sa Gustav och flinade, ”Ja jag känner två tjejer, supersöta och ja...” sa jag med ett stort flin på läpparna. ”Vilka då?” Sa Georg nyfiket. ”Men sluta va så tjejgalen nu Georg, vi vet..” sa Tom och skrattade.

Vi alla började skratta och Georg fick ur sig ”Jag? Tjejgalen? Det ska du säga, det är du som är tjejgalen, men kanske inte längre nu när du har en tjej då” När vi va hemma så hoppade vi alla ur bilen och gick in till oss, Gustav och Georg gick och kramade både Thea och Bill.

Vi alla började fixa maten som skulle ta ett tag och efter maten så skulle vi se på film så jag och Tom stack iväg med livvakterna och hyrde en film till kvällen, jag gick in i filmbutiken och där va de inge folk förutom två av mina vänner, jag sprang ut ur butiken och hämtade Tom för att visa han vilka Georg och Gustav skulle kunna dejta och satsa på.

När vi kom in i butiken så gick jag fram till mina vänner och kramade dom, båda två stog helt stilla och bara glodde på Tom som om dom aldrig sett en sån snygging förr, ”Hallå Tom? Titta Gustav och Georg kan satsa på dom, eller hur?” sa jag och pekade på mina vänner, ”Ja de kan dom.” sa Tom och log.


Postat av: Maja

Ooooh ;) Meeeer :D:D <333333333333333

2010-03-21 @ 18:02:07
URL: http://Summer-Rain.bloggplatsen.se
Postat av: lydia

sv; jaha, okej. Jag tkr de låter bättre som jag sa, men det är ju din header så du får ju såklart ha som du vill! :)

Hur har dagen varit? puss<3

2010-03-21 @ 18:24:45
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Johnna

MerMerMerMerMerMerMerMerMer:D:D:D:D<333333333333333333333333

2010-03-21 @ 18:39:02
URL: http://justebaramej.blogg,se
Postat av: Sylvia

Mihi=P

GIVE ME MORE!!!=D=D=D=D

<33333

2010-03-21 @ 19:46:57
URL: http://sschinner.blogg.se/
Postat av: Angelica♥

MERA!!!<3

2010-03-21 @ 20:01:23
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: lydia

SV : Härligt att höra !

Jo den har varit bra, utom att matchen gick åt helvete i slutändan ! :/ <33

2010-03-21 @ 22:18:14
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: sara

jättebra :D skriv mera :D

den liknar lite några va mina fanfics ;)

2010-04-09 @ 21:49:50
URL: http://sarakaulitz.tumblr.com

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback