Svar på frågestunden


varför gillar du tokio hotel? - För att killarna är såååå nice, och musiken är så sjukt bra!
varför är tom din favorit? - För att han är så jävla snygg och ja han är bäst :D
vem är din favorit i Tokio Hotel FÖRUTOM Tom ? :D<3 - lilla Billie :)
Vem gillar du minst i th? Asså näe de kan jag inte svara på, jag gillar Georg&Gustav lika mycket :)
Hur blev du ett Tokio Hotel-fan ?<3 - Jag var med en kompis (som inte jag vet var bor nu, hon bodde i fosterfamilj innan) och vi skulle cykla till ett badställe och då lyssnade vi alltid på musik när vi åkte dit och då lyssnade vi på Tokio Hotel och båda började gilla dom då! :)
skriv vem du älskar mest sen till minst. Alltså 1. Tom 2.Gustav 3. Bill 4 Georg :)
- 1. Tom, 2. Bill, 3. G&G :)
Varför tycker du Tom är snyggare än Bill?
- Haha titta bara på han så ser du ;)
Vad är det som gör just Tokio Hotel så bra ? :)
- Deras musik, texterna är så jävla klockrena, deras utseende är så hett!
Hur länge har du gillat Tokio Hotel? - 20 juni i år så har jag gillat dom 4 år ^^
Har du någon gång sett dom live? - Ja i stockholm!
Varför gillar du just Tom Kaulitz? - Titta bara på han, alltså jag gillar han mest för han är så jävla skön ;)
Skulle du kalla dig själv för TH-fever? - Haha ja ofc :D
beräätta om första gången du såg Tom på bild/video eller vart det var;P - Haha har skrivit ovanför ^^
vad fick just dig att fastna för TH och börja lyssna på dom?:D - Asså det var ju musiken då :)
har du någon favvolåt,isf vilken?:D eller flera haha det brukar vara svårt att välja:) - Ja alltså alla är favoriter, men utav nya albumet så är det "Darkside of the sun"
Tom eller Bill? - Tom
Gustav eller Georg? - Båda ^^
Lyssnar du på något mer än Tokio Hotel? - Ja det är såklart jag gör :)
Skulle du någonsin sno Georg från mig? (A)<3
- Nej bby det skulle jag aldrig!
Bästa artisten/gruppen förutom TH? -
Ingen aning.
Hur har Tokio Hotel förändrat ditt liv ? Kan du berätta lite om det
- Alltså jag skulle absolut inte vara samma person idag om jag inte börjat lyssna på Tokio Hotel.
Om Tokio Hotel kommer till Sverige ska du gå på deras konsert då? - Ja såklart, blir nog båda i Sverige och en i Tyskland! :)


varför går du inte i skolan? - För jag pallade inte det, jag orkade inte vara där för jag retades för de band jag gillar, jag gjorde aldrig läxor eller prov och mådde inte bra, jag var oftast "sjuk" i tre dagar så jag var inte i skolan så mycket.
är du oskuld? - Nej
varför är du så underbar? - Naaw Cornelia du kan va underbar! :) <3
dricker du alkohol? och varför om du gör det ? ;) - Nej det gör jag inte ;)
brukar du festa? ;D - Nej :)
hm.. vilket är ditt favoritdjur? ;D<3 - Hund ^^
Har du någon gång haft sex på fyllan? - Haha nej xD
Har du någon gång trott på Gud, eller gör du det? - Ingen aning faktiskt xD
Hur ser en vanlig dag ut för dig? kliver upp kvart i 8 och hämtar frukost och sätter mig vid datan, 20 i 9 drar jag till dagis och vid 3 åker jag hem och brukar vara med Ella och sitter vid datan, sen sitter jag tills 1 eller halv 2 sen sover jag :)
Gillar du att säga lol? - Arnä såklart jag gör! :D du med?
Va har du för sexuell läggning? - Jag är heterosexuell :)
Och e du singel eller inte?? :) - Japp jag är singel ;p
Har du några piercingar? - Öronen om dom räknas xD men ska gö hål i läppen i år och hål i tungan nästa år :)
Skulle du tänka dej kunna ha navelpiercing? ;) - Jaa :)
Singel eller förhållade ? :) - Beror på, men just nu så vill jag vara singel men ändå ha ett förhållande.
Hur lång är du? - 166 xD
Är du helsvensk? - Ja det är jag :)
Finns det någon du litar på till 110%? - Ja!
Vad ska du göra i sommar? - Bada, vara med massa kompisar! :)
har du testat att röka eller snusa? - Ja jag har testat att röka
om du har i så fall varför? - Haha vet inte, men rökte i nästan 3 år.
hur många äkta vänner har du? - Jadu jag räknar dom inte,
jag glömde en fråga, vem är du kär i? INTE någon i TH! - Är inte kär i någon nu
har du någon fobi? vad? - Småkryp xD
hur gammal är du? - 16, fyller 17 i år :)
Är du allergisk mot något? - Ja, kiwi, ananas om den inte är för färsk eller för omogen.
har du varit sådär riktigt full nångång? - Nej xD
när isf ? XD - Aldrig :)
RÖKER DU? - Nej inte längre
Vad tror du att du gör om 10 år? - Antagligen så har jag väl barn ^^
Vad får dig att må bra? - Tokio Hotel & vännerna! + datan :)
Är du helsvensk, har du någon från utlandet i släkten? - Ja jag är helsvensk, men har släkting från amerika xD
Bus frågan:::: Hur många har du haft sex med?:) - 2


Är det du som fixar din egen design på bloggen? För det är grymt fin! :'D - Ja det är jag som fixar min :)
Vad fick dig till att börja blogga ? <3 - Vet inte, tyckte det lät kul så jag började! :)
Varför bloggar du? - För att det är kul, men haha detta är inte min första ;p
vilka är dina favoritbloggar ? :D - Kenza, Foki, Kissie, Dessie & Paow sen kompisarnas :)


Har du några husdjur, i så fall vilket/vilka? - Ja en fet katt som heter Maja
Vilken är din favorit butik/kedja - ginatricot & bikbok
och vilket är ditt favorit märke. - Haha ingen aning, bryr mig inte så mkt ;p
Vad heter din mamma? - Haha Arnä hon heter Maria :)
har du lika tråkigt som ja just nu? XD - Ja det har jag nog xD
Vaför är du i rättvik ibland? - För vi bor där på campingen med våran husvagn :)
Hur är vädret hos dig just nu? - Blåser men det är varmt :)
favoritfärg ? - Rosa, Svart & Turkos
Idol ? Förutom tokio hotel ! x). - Vet inte, har inga idoler förutom TH
Favorit program ? - Andra avenyn som tyvärr är slut :(
Husdjur ? - Katt
Vrf Gillar DU Mej:)?xD - Hahahahahahah vene, du är väl snäll åh söt :)
Får jag verkligen en kaka, eller lurades du bara?:( :D - Sry tammie jag skojade bara :(
Vilken kändis skulle du vilja dejta om du fick välja? (ingen i th. (; ) - Hm, svår fråga :)
vilken äffar "shoppar" du mest i ? :)<3 - gina :)
Vilken är din absoluta favorit TV-serie? - Andra avenyn
Vad tkr du om Sara Wängmark? ^^ - Snäll, fin & underbar :)
Hund eller katt? ;P - Hund :)
Godis eller glass ? :P - Godis ;D
Vad är din största önskan just nu? - Att få träffa Tokio Hotel
Varför är det just din största önskan? - Vafan troru? :D:D
Om du fick chansen att vara en kändis för en dag, vem skulle du vara och vad skulle du göra? :P - Tom Kaulitz, och då skulle ja bjuda ut Sofie Fröjd på en dejt :D
Vilket band/artist tycker du om mest efter Tokio Hotel? :) - Haha vene ;p
Tror du på ett liv efter detta? - Ja xD
välj tre saker du skulle ta med dig till en öde ö 8> - Trollkarl, Tom och data :D
Favoritmat? - Skräpmat ;p
Är din kamera bra? - Ja det är den :)
Vänner eller Familjen? - Vänner <3
Hur stor åldersskillnad är det på din kompis Ella eller vad hon heter? För hon verkar lite liten.? - 5, men alltså vi har bott grannar hela livet och jag skiter fullständigt i ålder, det är väl vänskapen som det handlar om ;)
Älskar du mig lika mycket som du säger? <3 - Nej Maja "Georg" Jag älskar dig mer än vad jag säger! :D <3
Vad va ditt första intryck av mig? <33 - FLUM! <3
har du rymt hemifrån någon gång? - Haha aa till grannerna ;p
är du trött? - Nejdå :)
tror du på något övernaturligt? vad? - Näe alltså jag vet inte ;p
Vad tycker du om mig? ( ella ) - BÄST
hur länge hade du varit ett fan girl av johan? :] - 1 år och lite mer tror jag? xD
Hur ser din drömkille ut? - Titta på Tom Kaulitz så ser du :)
Favoritbok? - Twilight böckerna :)
Vad tycker du om angelica eriksson?<3 - Snäll & Söt
Vad var det första intrycket du fick om mig? - vene ;p
Är jag en av dina bästavänner? - Keine ahnung
Vill du va med mig i sommar? - Vill jag väl



Så det var de :)
tack för alla frågor! :D ♥

Postat av: videoGirl

Roligt med svar här att läsa :)

2010-05-21 @ 17:19:32
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Hanna ♥

IIHIH eller hur. TOM <3

2010-05-21 @ 17:21:49
URL: http://hannakaulitz.blogg.se/
Postat av: nelly

sv: hihi okej :) idag har jag bara vart i skolan.. :D KRAM

2010-05-21 @ 17:33:30
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: vad kul :)

hur mår du idag då?

2010-05-21 @ 18:20:05
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: ella ♥

Fan vad du är bäst sötnos! ÄLSKAR DIG <3

2010-05-21 @ 19:14:53
URL: http://somella.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid v34

Härligt, har du gjort i detta underbara väder idag :D

2010-05-22 @ 19:21:07
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Lina

Tjena tjejen! Riktigt tuff blogg måste jag säga :) Titta gärna in i min blogg och lämna en kommentar om vad du tycker och tänker om mina inlägg och bilder :) Kram på dig

2010-05-23 @ 20:44:22
URL: http://flachsbinderl.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? =o)

2010-05-24 @ 15:44:09
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Lina

Tusen tack :) Har din dag varit bra hittills? :)

2010-05-24 @ 16:10:02
URL: http://flachsbinderl.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: Så bra, är förkyld :P

vad gör du då?

2010-05-24 @ 18:46:07
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: videoGirl

Allt bra med dig idag? :)

2010-05-24 @ 19:02:26
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Jennü

Hej, vilken fin blogg du har!:)



Vad har du gjort i helgen?



Ha det bäst, kram!♥

2010-05-24 @ 21:18:20
URL: http://jennuslife.blogg.se/
Postat av: sanne-madeleine

hejsan, allt väl? ;()

2010-05-24 @ 22:05:04
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Desamma :) <3333333333

2010-05-26 @ 14:38:39
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag förstår varför tom är din favorit :D Mums!

2010-05-31 @ 07:10:23
URL: http://sofiefi.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback