Min dag + roligt klipp ^^

Hejsan svejsan bloggen! :) ♥

sitter här med Ella och vi nördar varsin data, sitter fortfarande på mamis och papis laptop så jag har inte några bilder som jag kan lägga in men har ett jätteroligt YT klipp xD


haha jag och Ella höll på att garva ihjäl oss åt dedär ;* ♥



aja shit the same ;p

idag så blev jag väckt utav min 5 åriga kusin Tilde som kom in i mitt rum och började hoppa i min säng och sen hoppa på mig, inte så trevligt men men, haha de va bara att tvinga sig upp då, men klockan va ju ändå 10 typ så de gjorde inte så mkt, klev iaf upp och åt frulle,

sen så satt vi vid tv:n och sen så kom Ella och då satt vi vid datan och gjorde lite saker, sen tv:n igen och sen på dagen så åkte dom hem och jag och Ella satt då och nördade data, sen så stack Ella hem vid 3 typ för att göra läxa och vid 4 kom hon tillbaka typ,

sen nu sitter vi här och har gjort det ett bra tag, kommer nog sitta här tills Ella ska hem och efter de så ska jag plugga till svenska-provet som vi har imorgon :(
blä blä.. jag längtar iaf till skolan imorgon haha weird, men asså de är för att det är sista skoldagen innan Tokio Hotel konserten! :)


2 dagar kvar tills Lie och Sara kommer till mig ♥
3 dagar kvar tills vi åker till sthlm :) ♥
4 dagar kvar tills vi äntligen ska få se världens bästa band. ♥
5 dagar kvar tills vi åker hem från sthlm ^^ ♥

Postat av: Anonym

Haha, jag har nog lagt upp 6 st the annoying orange klipp på min blogg xD<3

2010-02-28 @ 21:27:32
URL: http://novemberemma.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha :)

Vart har du köpt din bad hairday mössa?

Kram

2010-02-28 @ 21:42:19
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Josefine

Ååh, designen blev fett snygg ju!! :O

dolda talanger? ;)

2010-02-28 @ 22:03:45
URL: http://josseish.blogg.se/
Postat av: Josefine

De va ändå snyggt :O

Haha x)

Guh, den där videon skräcmmer mej!! >.<

2010-02-28 @ 22:23:28
URL: http://josseish.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback