Torsdag'

Hejsan! :)

jag har bestämt mig för att blogga som vanligt här..
sitter iaf i skolan nu med Iza och hon sitter åh gör nånting och ja bloggar! :)

Idag så gick jag till skolan enbart för att träffa Iza för jag orkar inte sitta hemma och tröka sönder när det inte finns nåntting att göra, haha är lite halvt frisk, känner mig konstig men ändå :)
idag är det bara 14 dagar kvar! FATTA 2 ynka veckor kvar! :)

mina bästavänner kommer till mig den 2 mars och vi åker till stockholm den 3 mars och sen den 4 mars så är konserten och då ska jag vara med Anna, Lie och Sara! och jag ska träffa några kompisar också! :)
sen den 5 mars så går vi på stan i sthlm och där ska vi träffa en kompis till mig och sen så ska vi gå och shoppa! :)

nu ska jag kika på lite annat ;*
puss ♥

Postat av: johanna

sv: Ååååååh kommer bli så GRYMT :D

HAr liksom väntat på dena dagen sedan förra ställdes in :( :D



_Ha de bra

2010-02-18 @ 15:08:38
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: jag har sitt plats på 3:e raden på TOMS SIDA :D:D



Dudå? :)

2010-02-18 @ 17:54:46
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback