liten bildbomb :)

Har lite tråkigt så jag lägger in lite bilder här ist då.. :)
vet att ni gillar bilder ^^


gamla frisyren, snygging ^^


denna bild på Georg har jag då klippt ut själv, för det var mer än ansiktet på bilden. :)


sötnos, titta tungpiercingen! :)


åh gammal bild, men så fina! <3


haha georg och gustav <3


tom & bill, så jäkla fina! <3


tom <3


gustii :D <3


georg <3


tomii <3


gillar denna bild väldigt mkt! så fin! titta piercingen också :) <3


ÄLSKA bilden!

om någon vill ha bilderna i original storlek, utifall ni inte har nån så kan jag skicka på msn,
för er som inte har min msn: [email protected] :) <3


Postat av: linda kaulitz<3

naaw. vad gulligt det ser ut när tom håller i bill <3

2010-04-06 @ 23:34:04
URL: http://lindakaulitz.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback