- für immer jetzt

Som ni kanske ser så har jag bytt textstil eller vad de heter, på min text här i inläggen, tyckte den va snygg för jag såg den på min baby's blogg, hon tjatar just nu om att jag läre hjälpa henne för nånting har hänt, och så snäll som jag är så får jag väl göra de då ^^

Aja, Ella kommer nog hem om ett tag åh då blir de som sagt att vara med henne, men hennes data va tydligen på lagning så vi läre sitta vid samma eller så kanske jag får låna mami's och papi's bärbara data (a)

juste, i sommar blir det rättvik för vi har ÄNTLIGEN fått en plats till våran husvagn där, åker dit i slutet av april, och Ella har ju också sin husvagn där så de blir ju kul att båda står där tillsammans, sen vet jag inte om Lie ska stå där när det är cruising, men jag hoppas hon gör de! :)

Postat av: lydia

SV; då ses vi där?!!? <33

2010-03-09 @ 18:54:15
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Sara

Texttilen var snygg :) <3

2010-03-09 @ 18:59:29
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback