dålig bloggning idag pga.. + packningslista

Hejsan!

vaknade 5 över 4 inatt, vilket jag inte uppskattade.. men men jag vaknade av skräck (varning..äckligt inlägg) av att min bror spydde, så jag ropade på pappa för jag är jätterädd för magsjuka och han stängde min dörr och satte sig i min säng och jag bad han skjutsa mig till mormor men han kunde inte för att han skulle iväg och jobba så han skulle inte ha hunnit..

sen efter en stund så kom mamma in i mitt rum med ett glas vatten och HELA vitpeppar (hjälper mot att inte bli smittad) tog dom och sen gick mamma ut från mitt rum och pappa gick till köket för att äta frulle innan han stack så jag la mig i pappas säng brevé mamma för jag va rädd (fjantig javet, men vafan vem vill ha magsjuka? ;o är seriöst livrädd för de.)

aja efter en stund så blev jag akut pissnödig (LOL) haha så jag ropade på pappa medans jag låg med täcket ovanför näsan och munnen och höll för öronen xD men han kom då och jag bad han följa med mig till farmor och farfars hus brevé vårat (det står tomt eftersom dom är döda, men min faster äger huset) och gick på toa, sen så frågade jag pappa om jag fick lägga mig och titta på tv där eftersom jag inte ville vara hemma.

så ja fick de och då gick pappa och jag hem skyndade mig att packa mina saker, gick tillbaka dit och la mig framför tv:n och tittade på MTV och typ alla bra låtar som jag gillade kom ^^ fast inte TH ''/ men men sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till hennes jobb och nu sitter jag här i skolan ;p

fyfan jag har min pyjamaströja och INGEN bh :'(
va så rädd imorse så jag ville inte gå in på toan hemma..

men men idag ska jag sova hos mormor så jag kommer inte ha något internet ikväll.. men imorgon får jag nog internet för då ska jag vara hos mamma på dan och sen på kvällen så åker jag hem och då kommer Lie och Sara till mig, vi ska inte vara hemma för att vi inte vill bli smittade när konserten är om 3 dagar, så vi sover i farmor och farfars hus själva då ist ^^

har iallafall skrivit en liten packningslista och jag kommer få packa när jag är med Lie och Sara ;p

1. BILJETT ofc ^^  
2. kläder till dagarna i sthlm och till konserten ( 2 par mjukisbyxor, 1 par jeansleggings till konserten, 1 par vanliga jeans, 2 linnen,
2 munkjackor(ska köpa en snygg tjocktröja på onsdag) underkläder, 2 t-shirtar + min Tokio Hotel t-shirt!)
3. tandborste & tandkräm
4. hårborste & andra hårsaker ( plattång, hårspray, hårspännen & hårsnoddar)
5. sovkläder
6. smink (eyeliner lr kajal & mascara, kanske foundation)
7. sminkborttagning
8. kudde (min älskade Tokio Hotel kudde!)
9. pengar
10. skor
11. parfym & deo
12. laddare till mobil & kamera
13. vantar & sjalen
14. godis & sånt till bussen ;p
15. headset till mobilen
16. datan
17. mobil & kameror såklart ^^
18. hörlurar till datan
19. FRIDA tidning & new moon tidning :)
20. plånbok till mina pengar.

Postat av: Fidan Nadja

hoho det var mycket grejer det sofie. :D

jag är AS TAGGAD ! lägg till min blogg i dina länkar. (a) har lagt in din på min.

2010-03-01 @ 14:31:52
URL: http://obsessedofyou.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback