en ängel utan vingar, de är du. <3

Sorry, har ju typ inte bloggat nå idag, eller ingenting förutom inatt..
blir väl bara detta inlägg ikväll och inge mer, kanske lägger in någonting om Tokio Hotel efter jag har tittat på tv, för jag ska hem från Ella om 20 minuter :/ eftersom jag ska titta på WIPEOUT som börjar idag ^^

aja idag har jag suttit vid datan hela dagen med Ella, men vid typ 4 så stack vi in till bollnäs för att Ella skulle spela handbollsmatch, så jag satt där med Ellas mamma och pappa och tittade på, tyvärr så vann dom inte.. bättre lycka nästa gång ^^




Tezz är en ängel utan vingar ♥

Postat av: Hanna

Allt bra idag ? :)

2010-03-15 @ 17:40:13
URL: http://brusella.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback