ett litet test ^^

Är vaken sent igen -.-
ska snart gå och sova, såg ett test nyss som jag ska göra nu ^^

Är du beroende av din telefon?
Så fort du ser det här är du utmanad!


Var ligger din telefon när du sover? oftast på kudden brevé ;p
Hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? aldrig, eller jo har hänt när jag bara gått till ella.
Hur känns det när du inte har din telefon på dig? PISS!!
Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? ehm ja? (aa' xD
Hur många samtalsminuter har du ringt? asså ja vene, pallar inte titta heller xD
Hur många telefoner har du haft det senaste året? dehär året ba 1 :)
Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? hoppas ja inte dom gör ^^
Vad står de i de 4e sms:et i din inkorg: yyes
Vad står de i de senaste skickade sms:et? : haha :ö <3
Vem är överst i listan över missade samtal? dolt nummer..
Vem är 6e på listan över mottagna samtal? pappa ;p
Vem är 2a på listan över uppringda nummer? ella :)
Hur mkt batteri har du?  81%
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? haha ofta jag gillar någon kontakt mest ;ö
Vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista? har ingen på bokstaven G (:
Vad heter din mobil, som bluethooth namn: sofiekaulitz' <3
Den bästa låten på din mobil? alla tokio hotel låtar såklart ^^



Aja nu ska jag verkligen sova, är hur trött som helst, ska följa med Ella på match imorgon också, så jag läre väl upp vid halv 10 eller nånting ^^

sak samma.. Natti Natti :)


kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback