fixat lite med bloggen :)

Jag kan aldrig sluta att sitta och pilla och fixa med min blogg, just nu så har jag gjort tillfälliga Senaste inläggen, Kategorier, Arkiv och sånt såna bilder där, det är mycket snyggare med egna tycker jag. Hade tänkt leta fram någon snygg textstil och sen fixa dom mycket finare än vad dom är nu, det är sjukt kul att sitta och pilla här i bloggen, ska nog leta fram något mer som går att göra.

får leta lite hjälp på designadinblogg.se då,

Aja sak samma..
Jag sitter iallafall här och nördar data och lyssnar på Th, idag har jag ätit frukost, lunch och sen kvällsmat, sen när jag va hos Ella så åt vi popcorn när vi tittade på lets dance, men det är ju helg så då borde man få äta, och dessutom så gör de inge med popcorn va? Aja jag kunde iallafall inte bara sitta där och titta på medans dom åt, så jag åt väl lite då, hejade ju på Molly & Jonathan och Matte & Cecilia i lets dance, Matte gick vidare men inte Molly, tråkigt för hon va jätteduktig.. :)

imorgon så ska jag upp vid 9 för att vara med Ella, jag älskar att kliva upp tidigt för att vara med Ella för då hinner vi göra så mycket om dagarna, fast ändå så sitte vi bara vid datan och nördar, men jag hatar att kliva upp tidigt för att gå till skolan.. -.-

Postat av: Josefine

Jag vet inte ;o Jag fick leta som fan!! Men den SKA jag ha!! De ba är så.. den kostar lite över tusen spänn men WHAT EVER!! MIIIN!! :D <3

2010-03-13 @ 00:30:49
URL: http://josseish.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hahaha jo javet!! Jag blev typ as glad när jag hitta tröjan.. sen när ja såg varen kosta blev jag ledsen igen xD

Haha 'pundhuve' sköna kommentarer du har x) <3

2010-03-13 @ 00:37:49
URL: http://josseish.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback