fulis & snyggis ^^

Jag och Ella sitter vid varsin data nu och lyssnar på hög musik, men tyvärr så är de inge Tokio Hotel, eftersom Ella inte gillar dom så mycket tror jag, kanske kan övertala henne att få höra någon låt kanske? (aa'
sitter dessutom åh webbar med Josse och Natalia :)

btw.. Josse ska göra en ascool sak, mer får ni iallafall inte veta nu, kanske får bild på henne när hon fixat de, om hon nu ska göra de ^^

vi kommer väl sitta här i ett bra tag till ^^
och ikväll blir de väl mys hos Ella framför melodifestivalen, åh jag hejar ju på Eric Saade då, hoppas han vinner då :)


förlåt för alla cambilder men jag har typ inga andra bilder som jag kan lägga ut ^^
så det fick bli en bild på fulis (
Sofie) och snyggis (Ella) och den är typ tagen för 1 minut sen ;*

Postat av: elina

2010-03-13 @ 15:03:23
Postat av: elina

Sv: Joo, drömma går ju :P Hoppet är det sista som lämnar en ^^

2010-03-13 @ 15:03:58
URL: http://homelessbynight.blogg.se/
Postat av: ella.

Vi kan lyssna på TH senare ;)

hahaha, bilden är flum! (aa'

Haha, tvärtom?

du är snyggis & jag är fulis :D



Jag älskar dig, mer än ord kan beskriva.

<3333333333333

2010-03-13 @ 18:03:25
URL: http://palmenella.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback