mår dåligt, så därför deppinlägg.

Just nu så vill jag bara bort från denna plats, vill kunna tänka på något annat än att alltid få tänka på skola, den gör mig så jävla depp! jag vill sluta skolan nu och börja efter sommarlovet igen, men jag får inte de eftersom då kommer jag inte få nå studiebidrag och jag behöver verkligen dom pengarna, men jag gör ju ändå ingenting i skolan, så nu i veckan så ska jag på ett samtal för att jag inte gör nånting i skolan, funderar på att visa mina känslor och berätta att den gör mig depp så kanske dom förstår att jag inte mår bra utav skolan, kommer ändå inte kunna hålla tårarna inne, kan ju inte ens hålla tårarna tillbaka bara nu när jag skriver detta inlägg.

när det är lov eller nå då jag inte behöver tänka på skolan så mår jag hur bra som helst, men så fort det är skola eller närmar sig skola så börjar jag bara må dåligt och börjar deppa..
snälla kan någon bara ta mig till något ställe så jag bara får leva mitt liv som den jag är och inte behöva låtsas vara nån annan vad jag är, skulle vilja dra någonstans med alla mina vänner och bara leva livet och ha det underbart.

skulle ju absolut inte tacka nej till att vara med tokio hotel ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
snälla någon hjälp mig att få ur skolan ur mina tankar, prata med mig om allt roligt, jag vill inte detta längre!



sry.. för detta deppinlägg :/

Postat av: Ebba

älsklingen då vet precis hur de känns vill hjälpa dig men du är så långt ifrån älskar dej av hela mitt hjärta de ska både du och gudarna veta<333 mår jue dåligt om du mår dåligt :(<333

2010-03-11 @ 22:10:47
URL: http://BillFurImmer@bdb
Postat av: Sara

Gumman du kan alltid prata med mej . Jag vet hur du känner inför skolan och det är bra att du ska prata med dom över hur du känner så dom kan hjälpa dej. Jag hoppas verkligen jag kommer in på BF så du kan gå med mej . Jag vill att du ska må bra bästavän <33333333

2010-03-11 @ 22:12:37
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Hanna

SV Jodå den har varit bra :)

Vad händer i helgen då ?

2010-03-11 @ 22:42:04
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: lydia

SV; tack så mycket sofie ! (:

hur har dagen varit? deppig?<3

2010-03-11 @ 23:17:28
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback