nattbloggning ^^

Ojoj klockan är visst rätt mycket, undrar vad jag egentligen gör uppe nu eftersom jag ska upp tidigt imorgon xD
sitter iallafall här vid datan och drogar msn ba ^^
finns ju inte så mycket att göra på natten för ingen lägger in bilder på bdb eller är social på msn, eller jo vissa men typ inte många iallafall ;p

stackars Ella som får släpa runt på mig..IDAG? jag kommer väl vara som en levande zombie ja, nejdå men de blir nog bra för jag brukar inte sova så många timmar heller xD är iallafall lite sugen på någonting, men nej jag väntar tills frukosten imorgon :)

Nu ska jag gå och borsta tänderna och ta på mig pyjamas, sen blire att dejta Tom ;*

Postat av: elina

Sv; Haha, okej :D



Jaa, dejta Tom skulle ju inte var helt fel XD

2010-03-13 @ 09:50:25
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback