rubrik saknas.

God morgon ^^

somnade rätt sent igår, men vaknade runt halv 10 idag, men jag hade ju ställt klockan på 9 så jag snoozade den hela tin, den ringde ju var femte minut, de är jäkligt drygt med den alarmsignal jag har, haha aja klev iallafall upp och åt frukost och nu sitter jag här och väntar på Ella ska äta klart frukost, sen ska vi va :D hade tänkt vara med Filippa idag också, men hon kunde/fick inte, javet inte..men de gick iallafall inte :/

Aja jag visade mamma conversen, och frågade vilken färg hon tyckte att jag skulle ta och hon tyckte som mig, ROSA och BLÅ/TURKOS men mamma sa att jag kunde välja två stycken, men nej jag har verkligen inga pengar nu, men i slutet av månaden så får jag mitt studiebidrag, men med dom pengarna så ska jag betala mitt abonnemang, och räkningen va på 409:- :/ fyfan vf ringer jag så mycket? ;o aja och sen så ska jag köpa ett par converse, fast mamma betalar nog, annars så betalar jag halva själv, för mer betalar jag inte.. sen ska jag ju köpa dendär Tokio Hotel saken också ;)

men jag kan ju köpa ett par converse denna månad och sen ett par till converse nästa månad :)
aja så får det nog bli, ska ju köpa skinnjackan också, men den kanske mormor kan betala (a) nej fan va dum jag är.. jag betalar den själv eller så får mamma och pappa göra de ;p


en liten skitbild på mig och Ella ;p

Postat av: EMMA

Godmorgon :D <3 haha

2010-03-13 @ 12:35:23
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Ella

Vi drogar data! (a)

Me love you.



(L)

2010-03-13 @ 14:24:09
URL: http://palmenella.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback