TACK alla vänner! <3

Mår bättre nu efter lite stöd/hjälp från mina underbara vänner!
alltså TACK till alla vänner som bryr sig, NI betyder så sjukt mycket för mig och jag älskar er ^^


Höhö snodde dessa frågor av Sylvia ^^
sry.. hoppas det inte gjorde nå! :)

Favo sångare: Bill Kaulitz såklart ^^
Favo komiker: hm. asså vet inte, har svårt att bestämma mig ;p
Favo saga: Vet inte riktigt xD
Favo tv program: Andra avenyn ;)
Favo skor: mina älskade converse i think..dock fake men i år blir det nog äkta converse :)
Favo film: Twilight :)
Favo skiva: Humanoid ofc ;D
Favo radio kanal: rixfm och NRJ ^^
Favo tröja: Min Bill Kaulitz tjocktröja, Beverly Hills tjocktröjan, och den med olika färger från BikBok :)
Favo byxor: Mina jeansleggings :)
Favo mat: vet inte längre xD
Favo dricka: Coca-cola :)
Favo blogg: MIN SÅKLART? nejdå men Kenza's blogg!
Favo land: Sverige und Tyskland :D
Favo kompis: Alla mina bra vänner!
Favo kamera: Min Nikon D40
Favo bild: Alla Tokio Hotel bilder ^^
Favo sport: hatar sport över huvud taget.
Favo godis: blandat, asså ja vene olika ;p
Favo flagga: Höhö min :D
Favo lag: orka?
Favo parfym: Britney Spears (den rosa)
Favo schampoo: men ofta jag har favoritschampo :(
Favo djur: Hund ^^
Favo färg: rosa & svart
Favo dag: HELGER!!
Favo chips: sourcream & onion i think ;p
Favo band: MEN TOKIO HOTEL SÅKLART ^^
Favo gitarr: Min baby's GITARRER :) (Tom's)

Postat av: ella

Jag älskar dig sjukt mycket, ska du veta.

<33333333

2010-03-12 @ 09:11:00
URL: http://palmenella.blogg.se/
Postat av: Hanna

>SV vad kul :)

Blir nog lite fest iaf tror jag :)

Allt bra idag ?

2010-03-12 @ 11:29:28
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Sylvia

hehe^^

nej det e lugnt(Y)<3

2010-03-12 @ 16:05:49
URL: http://sschinner.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback