usch vilken dålig dag.. MEN SNART TOKIO HOTEL :D

Tjeeena :D

i'm back ^^

idag har jag inte varit i skolan, för att jag inte skulle de, men när jag satt på mammas jobb så blev min tandvärk bara värre och värre så mamma ringde tandläkarN för de gjorde så himla ont så ja ville bara dö och begrava mig själv ;s när jag satt i väntrummet så hade jag så jävla ont så jag grät, SERIÖST.. men sen fick vi komma in till tandläkarN och då bedövade dom mig, bra tänkte ja då för då gör de inte ont, men sen borrade hon åh så, de gjorde inte ont..men sen så stack hon i en NERV åh fy helvete ni skulle bara veta, jag hoppade till för de gjorde så ont, grät IGEN.. fuck fuck.

haha, det blir bara ett inlägg idag också, för jag MÅSTE verkligen packa nu eftersom jag åker imorgon..
aja Lie och Sara kommer om ett tag och då ska vi till farmor och farfars hus och mysa och Jag och Sara ska äta pizza då ^^ sen senare ikväll så lägger vi oss MEN JAG MÅSTE FÄRGA HÅRET IKVÄLL OCKSÅ.. och imorgon så kliver vi upp 5 på morgonen och går hem till mig och äter frulle åh tvättar håret, sen vid halv 8 ska vi vara i bollnäs för att hoppa på bussen till sthlm :)

vi är framme i sthlm typ kvart över 11 och då går vi och shoppar, sen tar vi tunnelbana hem till Annki och där ska vi nog göra nånting, sen blir de Tokio Hotel dagen efter ju :) ♥ ♥ ♥ ♥

men imorgon på bussen så kommer jag blogga och dagen i sthlm då de är konsert så kommer jag mobilblogga ^^

2 ynka dagar kvar tills jag får se mina idoler med EGNA ögon.. ^^

Postat av: Josefine Kaulitz <3

OMG SÅ SNART MAN FÅR SE DOM!!!!!

oooooh, jag e så jävla nervös! ;o



Hoppas vi ses där! :DD<333333

2010-03-02 @ 16:44:59
URL: http://jowsakaulitz.blogg.se/
Postat av: lydia

du är riktigt lyckligt lottad vännen som faktiskt får se dom i verkligheten. <3

stackars dig med sådan tandvärk ! :c

2010-03-02 @ 19:02:06
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

kommentera inlägget här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback